MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

blä!

Kategori: Träning

Hejsan!
Idag blev det ett morgon pass och som dom flästa vet så hatar jag mornar man är trött och orkes lös!
Det var inget undantag idag det gick inte alls bra, körde på mycket lättare vikter och det kändes svin tungt + att tekniken inte satt som den brukar.
Jag måste ha hamnat i nån form av form svacka =(
 
Men dropsettet i slutet av passet fixade iallafall så jag fick lite pump i tuttarna!
 
Annars gick det inge bra som sagt!
Ni ser ju själva!
 
 
Nu är jag iallafall klar med vad jag ska träna för nått och det ser ut så här:
DAG 1 Ben
DAG 2 Bröst & Vader
DAG 3 Rygg
Dag 4 Axlar & Mage
DAG 5 Armar & Vader
 
 
Jag ska försöka få lite störe vader som ni ser .
Nu när ben passet är fritt från vad träning så kan man lägga lite extra tid på just benen.
Samma sak med ryggen!
 
Nu åter står det bara o se hur det här funkar i praktiken.
Det sprak redan idag då det inte blev nå vader. men jag hade inte tid i dag vi ska fara o handla o sen blir det kalas och middag hos pappa som fyller år =)
 
Nä nu måste vi fara men kolla in i morrn!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: