MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Nya Drag!

Kategori: Träning

Tjaba!
Jag börjar med gårdagens träning som var axlar och mage!
Det gick riktigt dåligt hade toltalt slut på energi trots pwo.
Det enda som bet på riktigt bra var mag övningarna.
Så det passet vill jag hälst bara glömma!
 Till dagens pass istället!
Armar och vader ,betydligt roligare pass måste jag säga gick riktigt bra särskilt i dipsen klarade 30st försa settet vilket jag är nöjd med.
Annars hade jag bra tryck genom hela passet spesielt i armarna.
Jag fick även pump i höger vad =)
nästa vecka ska jag nog börja med kreatin igen och jag hoppas på några ökningar då oxå ;)
Men tills des ska jag inte träna , men i morrn blir det kalas det är tessans mamma som fyller år,
På söndag så blir det barn kalas hemma Tindra-li har ju inte hafft det en.
Efter det så ska jag och Kim O Niklas fara o fiska lite gädda vilket ska bli SJUKT kul!!
Fick några nya drag i dag.
3st Wolft Tail från Strikepro.
Dom ska nog leverera på söndag ;)
Nu ska jag ta mig en öl!
Hej sväjs o trevlig helg på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: