MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Äntligen!

Kategori: Träning

Hejsan!
Nu är jag tillbax äntligen efter en liten men störande förkylning.
Lederna känns ganska ok dom oxå, men jag kommer att köra 10-12reps men lite intensivare nu istället ett tag.
 
Nu ska jag oxå göra ett 5dagars schema jag ska gå efter och jag vill prova nått nytt så jag har nått och fundera på tills ikväll.
 
Men dagens träning gick riktigt bra om man tänker på att jag har tränat väldigt lite den senaste tiden.
Jag körde bara ben idag och inte vader som jag brukar ha på benpasset.
Då kan jag hälre lägga till nån till övning på benen som förhoppnings vis gör mig fett öm i benen =)
 
 
hela passet tog bara ca 45min med uppvärmning o allt =) så det var korta vilor och man gick från övning till övning vilket gjorde att man svättades som en överviktig gris!
 
Tyvärr för tillfället så kan jag inte säga vad jag ska träna i morrn men ni får väl kika in i morrn o kolla ;)
 
 
Jaja nu måste jag lägga ungarna så vi syns/hörs i morrn!
TJA!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: