MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

dubbel!

Kategori: Träning

Hej!
Sorry om jag inte skrev nått i går, men jag han inte riktigt =(
Det blir ett dubbelt inlägg idag istället .
Igår var det bröst på chemat vilket gick bra skulle och träna vader men det hans inte med, jag skulle på möte sen jobb.
Hela passet hade jag ganska bra kontakt med bröstet och det ända som kändes "tungt" var bänkpressen
jag gick upp 10kg så nu blev det 110kg.
 
i sista övningen var det stående flyes i maskin och det var inte dropsett utan bara kort vila typ 30sekunder.
 
Och idag var det rygg och jag vet inte riktigt om det var bra eller inte jag hade bra kontakt med ryggen men hade aldrig nån kraft i musklerna.
Det var bara i dom 2 sista övningarna jag fick riktigt bra kontakt och kände kraft, så man får väl vara nöjd över det kanske??
 
Men då tränade jag ju oxå på morgonen vilket jag hatar fett mycket.
sen blev det och stressa iväg till blixtsport och fiskecentrum och även på budo & fitness.
Inte nog med det så blev jag tungen och stressa hem sen för tessan skulle träna *PUSST*
Nu väntar vi bara på att klockan ska bli 15 så våran stora tjej kan komma hem från skolan och ha lite folk över då det är hennes födelse dag =)
Fy fan va tiden går fort 7år det är sinnes sjukt!
 
Nä nu ska man he på sä nå deo så man lukt nalta gött tills gästän köm!
hejs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: