MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

BOOOOBS AND VADER!

Kategori: Träning

Otroligt att jag orkade mig iväg på gymet idag!
Var SÅÅÅ trött idag, jag funderingar på att faktist ta kontakt med nån läkare för jag är JÄTTE trött dygnet runt 879dagar om året.
Visst vi har barn o så men det började innan Elsa var föd så det kanske är läge o kolla upp??
 
Jaja nu till träningen som faktist gick riktigt bra.
Värmde upp med lite lättare bänk o lite "arm svingar rut" fram o bak, det var nog melodin för jag kände inget ont eller obehag nån stans=)
 
Jag fick riktigt bra kontakt i alla övningar, körde snabb press och sakta ner och satan vilken pump jag fick ;)
 
 så här såg jag där imott ut i slutet av bänkpressen
 
Vaderna hängde inte riktigt med idag och jag fick inte riktigt den kontakt jag vill + att rygg ontet inte riktigt vill försvina =(
Så det gjorde lite ont desutom .
Jag får ta vader extra hårt på Torsdag eller fredag!
 
Jag tycker redan att jag börjar kännas hårdare i kroppen vilket är ganska nice ska nog köra på så här som jag gör ett tag ;)
 
nu måste jag fara o jobba men i morrn är det ryggen som ska tränas efter jobbet så kolla in då får ni veta hur det gick!
 
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: