MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

BEN!

Kategori: Träning

Så då var det måndag igen och det betyder att benen ska tränas!
Idag gick det ganska trögt, jag har haft ont i ryggen hela helgen + att Elsa har hålt oss vakna hela nätterna.
Så sömn är en brist vara och inte nog med det så har tessan fylt år så det har varit mycke fika och onytigheter.
 
Idag iallafall så höjde jag vikten i benböjen till 110kg och gjorde 12reps i nästan 4sett.
Jag kände av ryggen och jag vågande inte riktigt. det gjorde nog ont som det gjorde.
Men ju längre passet på gick så ondare fick jag så jag slöt bort massa sett och några övningar och cyklade hem istället.
 
 
 
Jag hoppas morgondagens pass blir bätre.
 
Elsa har blivit sjuk IGEN och det är derför hon har hålt oss vakna i 3dagar nu. så vi får hoppas det går över fort + att vi anndra inte blir smittade!
 
ha en bra dag med er så hörs vi!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: