MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

2Pass

Kategori: Träning

Hejsan!
nu kan det bli lite konstigt med bloggandet efter som tessan jobbar o så så båda ska hinna träna på kvälls tid, man ska natta barnen o så så det kan bli lite fördröjning på blogg inläggen.
 
Igår var det iallafall bröst och det blev ett snabbt pass men endå ganska bra tycker jag.
Givet vis började jag med bänkpress som vanligt =)
Jobbade på 100kg där vilket va ganska skönt efter som 90 föra veckan kändes tungt.
efter bänkpressn var det ett bra tempo på allt och jag fick bra kontakt!
 
Jag hade bestämt mig att jag skulle ta upp marklyften på rygg passet oxå, det har varit omöjligt efter som jag har haft sån jävla tränings värk.
Men i dag började jag med marken igen och jag tyckte det kändes bra.
Tekniken sat fortfarande ganska bra och jag gjorde en 3a på 160kg inte kanon bra men helt ok för att ha varit borta från marken ett bra tag + vikt ner gång nu bara 3kg men endå ;)
Nu ligger jag på "bara" 92kg det var ett tag sen jag vägde så lite.
Efter 3an på 160 så sänkte jag till 140 och gjorde 5or där i 4 sett och det kändes bra!
 
det var ett bra tempo genom dagens pass oxå med kort vila ochhoppade direkt till övning till övning.
Dagens pass fick ok det med ;)
 
I morrn är det jobb kl 16 så jag hoppas på att hinna träna före jobbet.
Då blir det axlar & mage.
 
Ha en bra kväll alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: