MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bästa arm passet på länge

Kategori: Träning

Hej!
Nu vet jag att jag skrev föra veckan att det var det bästa arm passet jag gjort på länge men i dag var änu bättre en förra veckan!
Det var riktigt grymt!
Hade Super kontakt med både triseps och biseps genom hela passet och kände mig stark genom hela passt.
Mest nöjd va jag med dipsen har alldrig kunnat göra så många tror jag särskilt inte med så kort vila mellan setten.
Ser att jag glömde ändra smalbänken till 4sett men det kan bli så ibland ;)
Det är samma här som i alla andra övningar jag kör ända ner och ända upp inga halva repititioner.
Fick så jävla sjuk pump i armarna så jag trode att musklerna skulle spräka skinet ;)
 
Nä detta var det bästa arm passet på SJUKT länge, jag hoppa värkligen att min onda spiral med dåliga tränings pass o  omotevation är ett minne blott nu.
 
Kanske låter sjukt men ser faktist fram imott o fara till läkaren på måndag oxå och kanske bli änu piggare.
Det skulle vara fett nice!
Nu ska jag äta så vi höres hej sväjs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: