MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Helt slut!

Kategori: Träning

Jag var helt slut igår när jag och Tindra-li kom hem från paradis badet.
Det var ju meningen att jag skulle fara o träna armarna men det fans INGEN energi kvar!
Vi hade en mycket trevlig dag i går jag och TL när vi kom hem så tog va bara och slappade i soffan och såg lite crossfitt på eurosport , Tindra-li tyckte det var kul och se =)
Det gjorde ju inte en mindre tränings sugen  av att kolla på det.
 
Idag så blev det träning på morgonen, jag brukar ju hata morgon träning men dagens pass var riktigt brutalt bra.
Hade bra kontakt i alla övningar genom hela passet och fick SJUK pump i armarna kunde knappt röra armarna när jag var färdig.
Även fast jag inte körde på några höga vikter!
 
Alla övningar kördes i superset förutom dom 2 första som var uppvärmning.
Ska nog göra om deta pass nästa gång ;)
 
Nä nu ska vi äta!
Ses i morrn!!
HÄÄÄÄJJJJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: