MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

RYGG OCH DAGSFORM!

Kategori: Träning

Hejsan!
Idag på gymet gick det riktigt bra alla övningar bara flöt på=)
 Jag vet inte men den nya PWO som jag har testat nu några gånger värka göra susen.
Jag upplever att jag har mer energi genom hela passet vilket man inte har på alla andra PWOs + att jag upplever oxå att jag får bättre pump, så jag kan värkligen rekomendera dena pwo
Den funkar för mig iallafall!
Som jag skrev här för nån dag sen jag känner mig faktist ganska hård i kroppen och det var ganska länge sen.
Det ända jag har gjort är att äta lite mera protein både på matsidan och pulver.
Sen får man ju inte glöma träningen har gåt ner lite i vikterna och försöker alltid sträva efter bra teknik och få bra kontakt.
Dagsformen!
 
 
 
 
Dagens pass var inge anorlunda fick bra kontakt och bra pump.
 Ibland tycker jag det svåra är att inte ta för höga vikter så man får halv taskig teknik och kanske drar på sig nån onödig skada.
Men det är väl det man lär sig i längden kanske?? ;)
 
så såg dagens pass ut
Hoppas morgon dagen pass går lika bra.
Det är roligt att se att folk faktist läser min blogg lite nu och då. =)
Läs den i morrn å!
Hej svejs på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: