MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

hejsan!

Kategori: Träning

Tja!
Nu var det ganska läne sen jag skrev här men det har varit lite fult upp.
Jag har iallafall tränat men hela föra veckan blev lugn , jag testade några nya övningar och gjorde en del rehab/pre rehab.
I veckan har jag bara hunit med 2 pass efter som igår var det kurs hela dagen sen direkt till jobbet, så jag ligger en dag efter ;)
 
Igår tränade jag benen, var sjukt tröt och hade tänkt o strunta igymet.
När jag kom det så var det så jävulst med folk så jag stanade kvar vid skivstången och körde nästan bara benböj
14set blev det
Jag känner att benböjs tekniken sitter ganska bra nu, men jag känner mig fortfarande svag i kroppen.
Men nu vet jag varför , det tar vi i slutet av inlägget!
 
Dagens pass gick oxå ganska bra.
I början kände jag av axeln och allt kändes lite "vingligt" men efter några sett så försvan det och jag kunde köra på 100kg i bänken iallafall.
Satan vilken pump jag fick i tuttana fick ruggig kontakt i bröstet av lutande bänken!
 
Det var länge sen jag fick sånt tryck i bröstet.
Vaderna fick sig oxå en omgång och det brände ganska bra. 
Jag försöker att få så bra kontakt i högervad som möjligt men den vill inte riktigt hänga med på noterna =(
 
 
Nu har jag även fåt veta varför jag är så trött och orkes lös.
Var hos en läkare idag och han var säker på att jag har drabats av en mildare deprition.
Jag säger det igen  jag vill INTE ta livet av mig depritioner kan urarta sig att man blir trött och orkes lös.
Så nu fick jag nå "lycko" piller som jag ska äta ett tag.
Man ville tydligen att det skulle gå sakta fram så att det inte blir för mycket eller för lite.
Men tydligen kan det ta upp till 6 veckor innan man själv känner nån skilnad.
Men jag hoppas nu att jag ska bli lite piggare och att mit humör ska bli lite bättre ;)
 
ha en bra kväll alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: