MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ja a då!

Kategori: Träning

Hej!
Idag var vi på baken och skulle lägga om nå lån o grejer.
Efter det blev det faktist buffe på Easten palce det var sjukt länge sen jag åt där.
Åt som en jävla gris, höl fan på att skita ner mig så mätt blev jag =)
Sen blev det äntligen gym och armar och vader.
Hela passet gick riktigt bra tog bara lite längre vila mellan setten på smal bänken och dipsen sen var det bra tempo genom hela passet.
 
Armarna kändes som dom skulle sprängas i slutet av passet och jag hade pump i typ 2 timar efter =)
Vaderna fick oxå sitt INGEN vila vara 30sekunder när jag kom till 90kg första gången sen var det stegen ner utan vila det oxå.
Fick faktist grym kontakt även i högervaden för en gångs skull.
Även en sjukt pump även där =)
 
Nu är det helg och jag ska faktist unna mig en öl och kanske en whiskey i kväll =)
Men bara för att jag ska unna mig det så ska jag o tessan plocka bort i Tindra-lis lekrum så vi kan börja renovera där.
Nu är då allt ur blåst i TL's nya rum så nu är det bra att börja spackla o måla/ tapetsera o lägga golv o lista.
DVS ALLT!
 
Jaja ha en trevlig helg på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: