MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Uppdatering!

Kategori: Träning

Hej hej!
Som ni vet så har jag varit sjuk i 2 veckor , allså ingen träning =(
Men föra veckan började jag lite småt igen.
Hela veckan gick bra med träningen men jag gick ner ganska kraftigt i vikterna och körde mer teknik  och lite minder vila max 1min vila mellan setten.
Men jag har fått fett träningsvärk endå =)
 
I dag började jag öka lite i vikterna och lägga till några övningar och sett.
Det var ben idag och jag var ganska peppad innan jag kom till gymet , men när jag började med benböjen kändes allt bara konstigt tekniken fans inte där och jag blev tvärr hungrig. JÄTTE hungrig!
Men efter några sett på arbets setten (100kg)så kände jag att tekniken började sitta och jag kom riktigt djupt ner i benböjen. 
Körde bara 10reps x4sett
Efter benböjen blev det front böj med 60kg 12reps x 3sett det satt som ett njur slag och kändes lätt.
Jag är endå lite försiktig med front böjen då det käns mera i knät än dom vanliga böjen.
 
 
Jag skulle gå till benpressen sen men båda var upptagna så jag fick göra utfall i stället.
Stången vägde bara 40kg men utfall är on övning jag måste köra igentligen för knät (tänka på stabiliteten)
men det kändes endå ganska lätt med 12reps x4sett.
Men satan vilken pump jag fick i benen efter dom ;)
typ så här såg mina ben ut efter passet :)
 
Det blev endå lite benpress till slut 160kg+ maskinens vikt i 4 eller 3 sett kom inte riktigt ihåg ?
sen blev det ett dropsett med benspark i 3sett 45-41-36kg i 12reps.
Tänkte köra lårcurlen oxå men jag sparar mig till rygg passet på onsdag så kanske jag kan köra lite marklyft.
Jag har inte kunnat köra marklyft nu på ett bra tag för jag har haft sån jävla tränings värk i benen så det har varit omöjligt !
 
I morrn är det bröst och jag hoppas på att det kommer att sluta lika bra som dagens pass ;) 
Hare bra alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: