MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

lite Mage och Doktor tid!

Kategori: Träning

Hej!
Idag fick jag nog av att vara extremt trött, jag har varit det i ca 2 år nu.
Desutom blir jag så lätt iriterad på allt + att jag blir typ arg på mig själv för att jag inte orkar göra nått.
Det känns lite konstigt och vara arg på sig själv för ingen ting igentligen?
Derför har jag nu ringt till en doktor som jag ska träffa på Måndag, får se vad han gör om han tar nå prover eller nått o ser om jag har nå brist av nått?
Men det får ni veta på Måndag.
 
Jag var och tränade axlarna och magen nyss och det var väl ett okej pass men inte mer med det.
Där i mott så gick det bra o träna magen.
I slutet av passet fick jag typ "sendrag" i magen hela tiden och det brände hämskt i magen ;)
 
 Nått som jag kom på nu är att jag glömde inått/utått rotation för cuffana.
Det blir mera nästa gång.
Nä nu måste jag hoppa in i duchen o ducha av den stora!
ha en bra dag så syns vi i morrn!
hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: