MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

LEDIG!!

Kategori: Träning

Hej hej!
Nu är jag ledig en hel vecka SJUKT skönt!
Jag gick av jobb passet kl 09:00 och då for jag direkt på gymet.
Det blev axlar och mage idag och det tog riktigt bra både på axlarna o magen.
Värmde upp med 5kg sen 7kg hantlar  som jag viftade runt lite med.
Vet inte hur jag ska förklara övningen, man simmar typ sen byter man hål =)
Tog riktigt bra!
Jag körde den även som avslutning innan jag började med magen!
 
Dagens pass fick allså godkänt och jag fick mycket bra kontakt med magen i alla övningar och det brände regält =)
 
Där imott i går så gjorde jag bort mig och hela passet blev med låga vikter.
Vid marklyften i början så blev jag så svätig i händerna så det var svårt och hålla i stången, så gräppet fick regält med stryk.
Efter det hade jag ingen styrka alls kvar i underarmarna vilket "förstörde" rygg passet.
Jag fick ändå ganska bra pump i slutet men det kunde ha blivit bättre.
 
Övre rygg i maskin så tog jag faktist en kort vila vid 50kg typ 30-45sekunder bara.
Sen testade jag en ny övning vet inte riktigt va det heter men det är som en pullover fast man står.
Nån som vet va den heter?
 
I morrn ska jag och Tindra-li fara på paradis badet i ö-vik vilket ska bli skoj hoppas bara att både hon och jag får sova bra inatt =)
Ska även försöka hinna med ett armpass på kvällen om jag inte hinner göra det innan vi far till ö-vik!
Kolla in i morrn så får ni se ;)
Hej sväjs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: