MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rygg!

Kategori: Träning

Tjo!
Måste börja med att säga AJJJJJJJJJJJJJJJ har sån sjuk tränings värk i benen, låren, hamstrings och röv!
Kan ju knappt gå =S
 
Idag fick jag till ett riktigt bra rygg pass:
 
Det funkar riktigt bra med såna hära intensiva pass max 1-1½ min vila mellan setten , jag känner att det tar på musklerna man ska träna ;)
 
Fick duktigt med pump i ryggen och bra kontakt genom hela passet,
Nu ska jag på nån jävla fotbolls möte  är INTE peppad för det.
Jag vill fara ut o fiska istället =( får se hur länge det är om man kanske hinner ut sen??
 
I morrn är det torsdag och jobb står på chemat , men innan så blir det axlar och mage och vader så klart =)
 
Nä nu måste jag fara hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: