MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bästa arm passet på länge!

Kategori: Träning

TJAAAA!
Idag var det bästa arm passet på mycket länge!
hade sjukt tempo genom hela passet ok endå ganska bra ork jag fick även SJUK pump i både triseps o biseps.
 
Varning för trippelhakan magnus!
Jag vet jag har "lite" lös hud där =)
Men i allafall värmde upp med lite pushdowns utan vila.
Efter det blev det lite tyngre övningar smal bänkpress och dips körde på med 80kg bara men det tog sjukt bra.
Sakta upp o sakta ner.
Men mest nöjd var jag nog med dipsen, jag gick direkt till dipsen efter bänken och smakade ditt 23reps första settet.
Dom hade gömt vikt bältet nån stans så jag körde max reps =)
 
Konsentrations curlen i slutet gick oxå bra 30kg + stång =)
Efter det körde jag ett dropsett med curl i cc 35-30-25-20kg 12reps
Mina armar var döda efter det här passet. får se om jag får tränings värk även där ;=
Nä nu måste jag vara lite social med tessan o hennes pappa.
ha en bra helg alli sammans!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: