MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Svettig födelsedag!

Kategori: Träning

Hej hej!
Jag var ju hos läkaren idag och han sa att det inte var normalt o vara så trött som jag är/varit.
Han viste där imott inte va det kunde vara nu innan han fåt tillbax proverna som jag blev tvungen o ta.
Men han trode mest på 2 saker att ämnesomsätningen var nå fel på (köldkörtel) eller nån liten deprition.
För mig så kvittar det i vilket bara jag blir piggare, och jag får väl skriva det här att jag är INTE självmords benägen =)
Så nu är det bara att vänta o se vad som händer!
 
Träningen idag började dåligt som fan hade lite ont i knät redan från början.
Men när jag började komma upp i benböjen till 95kg så började det onda på att försvina och då blev det helt plötsligt ett super pass =)
110kg känder riktigt bra så det blir nog att höja nästa gång, kanske 115 eller 120 jag har inte riktigt bestämt mig en ;)
Jag säger det igen men 110kg för mig är "mycke" då dom flesta sjukgymnaster + doktorer sa att jag nog aldrig skulle kuna göra djupa benböj igen.
Så jag är jätte nöjd!
 
Resten av passet gick oxå riktigt bra
Ryggen kändes oxå bra så jag körde nu ett "helt" ben pass vilket kändes skönt.
Jag svettades som en jävla gris idag , så kondisen fick nog smaka lite oxå ;)
 
Efter gymet kom Petra och Johan på besök i några timmar och det var riktigt nice=)
Vi snakade o fikade gött.
 
Vi han faktist äta middag innan nästa familj kom det va Ida å Tobbe med ungar, mych trevlit dä å!
Nu där imott så ska jag kasta ner mig i soffan och soffta ett tag innan man ska gå o sova.
ni får ha en bra kväll!
Tjenis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: