MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ben och mage!

Kategori: Träning

Som sagt blev det ingen träning igår på grund av jobb och möte så jag skuter fram allt en dag.
Det blev ben och mage idag tränade ben lugnt idag oxå, jag får lite ont efter träningen men det är mycke bätre nu.
Jag får väl höra hur det blir om ca 2veckor om det blir operation eller inte, jag hoppas att det inte blir nån OP men jag är lite skäptisk jag är ganska säker på att dom måste gå in i knät igen =(
Man får hoppas det blir bra snart för läkaren sa det nu ska du kunna hålla på med thai boxning, hockey o andra hårda sporter utan problem
Känns ganska surt men endå ganska bra o veta att man inte "känner"efter.
Så här såg iallafall passet ut idag:
BenPress (började mycket lugnt 50kg tror jag det va o gick upp 10kg varje sett till 120kg sen 3 sett på 120kg)
120Kg 3x15reps
Ben Böj i smithmaskin
50Kg 3x15reps  (jag vet ganska patetiskt) =)
Raka Marklyft
60kg 3x12reps
Step Ups
60kg 4x15reps/ben
Ligande Lår Curl
25kg 3x15reps  (låg vikt men jag tänkte mycket på teknik och kramade upp den men hamstrings)
DragonFlag (vanliga tills jag inte klarade fler sen med böjda knän, tog SJUKT bra)
4xmax/reps
Rusian Twist
15kg 3x? glömde räkna men många blev det (kändes grymt i magen efter denna)
Mage i maskin
55kg 3x15reps (lätt vikt men bra kontakt i magen)
Så då var ett till benpass slut, länktar tills jag kan köra djupa knäböj TUNGT.
Om jag någonsin kommer kunna det igen.
Jag kan säga så här benen har inte "hängt med" i vikt uppgången som jag har velat.
Men disco bygga är kul det oxå men jag ÄLSKAR o köra ben tungt.
Tjohoj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: