MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Blä!!!

Kategori: Träning

Tja ursäkta om jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte måt nå bra, känt av halsen och måt lite dåligt.
Så som ni kanske förstår har det inte blivit nån träning då =( men i dag blev det träning iallafall.
Bröst och triseps "hög" rep träning typ 10:r =)
Jag kände att fokusen var nån helt annan stans i dag o tekniken var inte riktigt där fanst jag försökte tänka på den så mycket som möjligt, men men!
BänkPress 20kg 10rep ,50kg 5rep , 70kg 5rep, 80kg 3x10rep (Så nu nästa gång blir det och höja med 5kg)
Sned BänkPress 70kg 6rep ,60kg 3x10rep (kändes riktigt dåligt Blä!!)
HantelPess 26Kg 3x10rep
Hantel bröstPress 20kg 3x8rep (ojoj va dåligt det går)
Cable Bröstpress DS steg6-4 10rep/steg sen 15rep på steg4  (DS=DropSett)
Smal BänkPress 60kg 3x10kg
PullDown 55kg 3x12 (Den här gick bra iallafall)
PullOver steg6 4x12 (Höl kvar i slutet ett tag)
Jag fick rejält med pump i armar o bröst i dag särskilt armarna, här är en bild!
Och en till!
Jag var 100 på att nu när jag har varit lite sjuk att jag har gåt ner i vikt.
Men så är det inte stog kvar på 88 kg i morse när jag vägde mig, jag brukar ha jätte svårt för o gå upp i vikt vilket inte är jette bra om man vill få lite mera muskler på kroppen.
Jag brukar gå ner så fort i vikt när jag inte tränar, så det e nästan sjukt =S
Efter dagens träning när jag satt i omklädningsrumet kände jag helt plötsligt att jag började må illa igen.
Kan jag har farit och tränat lite för tidigt? svaret tror jag är JA!
Nu ska jag äta nån lunch så ni får ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: