MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Jobb!

Kategori: Allmänt

Igår var det ju jobb och jag slutade kl 16 då bar det av till min morbror.
Där väntade middag som blev exotisk planka fett gott!  blev lite öl på kvällen oxå ;)
Jag o tess fick sovmorgon idag och det var sjukt skönt, 10.15.
Nu är det jobb igen sen blir det långledigt 8 dagar då blir det träning för hela slanten, ska även till Sportsmedicin i morrn så dom får kolla på knätt.
Det känns mycket bätre i knätt nu men det är långt ifrån bra =( men jag hoppas att jag kanske får träna ben lite lätt nu efter besöket.
Hoppas hoppas!

Jag skrev ju att jag "aldrig" får träningsvärk nu mer, nu har jag det i biseps måste ha varit dom där setten jag körde så långsamt. Det lite små nice har lite ont =)

Vi hörs i morrn då får ni veta hur det gick på sportsmedicin och på träningen!
TJAAAAAAAAA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: