MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Kört ben och mage!

Kategori: Träning

Hejsan!
jag fick som sagt tilstånd av läkaren igår att jag kan börja köra lite ben vilket gillas fett!
Har inte kört ben på ett bra tag så jag gick ut lugnt med 15reps på låga vikter så här såg passet ut:
BenPress 60kg 15rep , 80/90/10/110/120Kg 15rep på varje sett (kändes bra, ca 90grader i beneni bottenläget)
StepUpp med Skivstång 60kg 3x15rep/sida (låg pal ca 30cm)
Raka Marklyft 60kg 3x12rep SS med Benböj utan stång 3x10rep ca 90-100grader i knäleden
Liggande Lår Curl 25kg 3x15kg
Det var ben passet det, mycket lätt och jag hoppas att jag får köra tungt snart.
Mag passet såg ut så här:
Dragonflag 4xmax/rep (kändes riktigt bra tapade räkningen så jag bara körde på först riktiga med benen helt utsträkta när jag inte klarade fler blev det med benen böjda= lite lättare)
RussianTwist 10kg 4x15rep/sida
Mage i maskin 45kg 3x15rep (lätt)
Ja då var dagens pass avklarat nu ska jag bara vänta in min syster Julia så vi kan träna i morrn eller på lördag det ska bli skoj=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: