MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Lägenhet!

Kategori: Allmänt

Ja i dag har jag , Pelle och min mor varit och jobbat i mormors lägenhet.
Vi har rensat o kastat massa grejer, känns ganska bra att göra bort allt ganska snabbt så man får mindre o tänka på.
Vi var ju oxå på bårhuset i förgår, ni som har varit där vet ju hur det är.
Det är som inte så upphetsande o va där men det kändes bra efteråt.
Jag har tänkt på en grej min blogg har inte fåt nån bra start presis, jag har varit sjuk och ätit dåligt/lite + att det hänt massa anndra grejer som sällan brukar hända.
Men men så är det ibland.
Nu i morrn ska jag träna igen sen blir det jobb som vanligt.
Hoppas på ett sjukt jobbit pass =)
Jag har varit på gymgrosisten o köpt nya kolhydrater hoppas dom löser sig bätre i vattnet än dom andra jag hade.
Tack o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: