MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Påsk träning!

Kategori: Träning

Började dagen kl 8 med frulle och ett kraftigt illamående och konstig känsla i halsen (toppen tänkte jag, sjuk på påsk)
Jag sommnade om i soffan o vaknade kl 11 o måde änu dåligare, slängde ihopp en lasagne o sen for jag och Tindra-li på gymet.
Illamåendet slutade när jag kom till gymet o jag körde lite tyngre vikter ferre reps o mer sett så här såg dagens pass ut:
BänkPress 20kg 10rep, 50kg 5 reps, 70kg 5 reps, 90kg 6x5rep (kände att jag hade några sett kvar i kroppen, men var nöjd med det)
HantelPress 34kg 5x5Rep ( kändes oxå lätt)
Smal BänkPress 70kg 5x5rep (oxå lätt)
Det blev inte så många övningar idag då man inte kände sig 100% men täningen vart bra endå tycker jag.
Tindra-li körde mest axelpress & cardio idag =)
Nu är det påsk o Tiondra-li o hennes kompis Tilda ska ut o göra körnefors osäkert snart hon ser fram imott det =)
så det blir väll en promis för oss föreldrar.
ha en trevlig påsk!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Åh fasters prinsessa levererar!! Vad duktig hon är, hälsa henne det ;)

    2012-04-05 | 19:08:19
    Bloggadress: http://juliaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: