MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

PUMP!!

Kategori: Träning

Idag var det träningigen =) Gud så nice!
Jag sov riktigt bra inatt och hade en massa energi till gymet vilket är bra.
Det var rygg och biseps idag

Chins 3xmax rep 16,9,6rep blev det e ganska nöjd då det var strikta och "tävlings" mäsigt gjorda.
Breda Latsdrag 13steget 3x10rep
Smala Latsdrag med V handtag 12steget 3x12rep (började få pump i under armarna) och i ryggen =)
Cable Rod V handtag 12steget 3x12rep
Skivstångs Rod 60kg 3x12rep  (känns riktigt bra i ryggen, och börjar få mera pump i underarmarna)
Skivstångs Curl 45kg 2x12rep 1x8rep, 40kg 2x12rep
Hammar Curl 17,5kg 4x8rep/arm (underarmarna är helt trasiga nu, tappade vatten flaskan säkert 4gånger på några minuter) =)
Skrivstängs Curl mott bänk 20Kg+ stång 3x12 (ända ner o ända upp inget fusk =) )
Hantel Curl 7,5kg 3x12/sida ( 3sekunder upp 3 sekunder ner, kunde knappt hålla upp hantlarna på grund av underarmarna)

Underarmarna var så jävulst hårda jag trode att skinet skulle fan sprika!
Nu några timar senare käns det ganska bra, men nu börjar biseps o känas lite.
Jag hoppas på träningsvärk nån stans, det var så sjukt länge sen.
Måste bara säga det att passet idag gick riktigt bra endå om man tänker på allt som hänt.

Ja nu är det jobb hela helgen. Men i morrn kväll är jag ledig, då blir det o umgås med mamma o pelle med familj.

Ha en bra helg tack o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: