MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Tisdag + Kalas!

Kategori: Allmänt

Ja vars ska jag börja? jo i dag var jag faktist inte ett dug sugen på att träna men efter lunchen for jag i väg en då.
Det var rygg o biseps som gälde, jag tog det lite lugnare idag o fokuserade mer på teknik så här såg det ut iallafall:
Chins 5rep ,2x12rep ,1x8rep (tog tvärr slut)
Latsdrag brät med DD stång 14steget 3x12rep (DD= en stång där det är ett hantag i vardera änden som ser ut som ett D) fick riktigt fin kontakt med ryggen =)
Rod i cable maskin Vhantag 15steget 3x10rep
Skivstångs rod 60kg 3x12Rep
Hantel Rod 34kg 3x10rep (kändes lätt, men orkade inte hemta nå tyngre, jag ville nu bara fara hem)
Skivstångs Curl 45kg 3x10rep ,1x8rep
Hammar Curl 20kg 3x7rep/sida ( nu är jag himmla läs o vill bara hem. vet inte varför jag var så omoteverad idag?)
Skivstångs curl mott bänk 22kg+stång 3x8rep
Så såg det ut idag o som sagt vet jag inte varför jag var så omoteverad men men det blir väl bätre sen.
Nu ska jag bara vila ett tag sen ska jag in till stan o hälsa på steve som fyller år, det blir nog trevligt.
Hoppas tårtan är god bara =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: