MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Torsdag!!

Kategori: Träning

Idag ärdet skit väder ute det regnar o håller på så jag hade tänkt o vänta tills ikväll med träningen, men det blev uppehåll så jag for runt 14.30.
Måste säga att träna idag gick riktigt bra kände mig stark och fick bra kontakt med musklerna.
Det var rygg/baksida axlar och biseps idag och så här såg det ut!
Chins
20kg 4x6reps (i slutet blev det lite fuk reps men)
Latsdrag med DD stång (vet inte va stången heter, men fick riktigt bra kontakt med ryggen)
14steget 3x12reps (blev tungt sista repsen på 3settet
Rod i Cablemaskin
15steget 3x10reps
Skivstångs Rod
65kg 3x12reps (kändes bra skulle nog kunna lasta på lite mera)
Liggande Omvända Flys
7steget 4x12reps (ganska lätt men jag höl kvar i slutet ca 1sekund)
Stående Krys Drag (tog riktigt bra)
3steget 3x12reps
Skivstångs Curl
40kg 4x12reps (gjorde dom lite långsammare än vad jag brukar både på ner/upp vägen)
Sittande Hantel Curl (tog bra)
18kg 3x7reps/arm (ganska lätt men körde oxå här med mycket teknik och lite långsammare, kramade upp vikten)
Konsentrations Curl Med Stång (dena övning börjar jag nu tycka mer o mera om )
25kg+ stång 3x12reps
Biseps Curl i Cable Maskin DS (Avslutade med o köra riktigt stut på biseps med DropSett)
5steget till 3steget 15reps/steg  (ganska lätt men fick sjuk pump)
Fick en sån lävla pump i biseps så jag kunde knapt ta av mig tröjan när jag skulle duscha, bara det var ett gym pass i sig =)
Har börjat äta lite mera nu då jag har ståt still i vikt ett tag, men i dag vägde jag efter träningen 89,3kg
och nu får vi se om jag blir nå tyngre jag tycket det!
Lägger upp en naken bild på mig oxå sen idag =)
Förlåt för dåligt ljus jag skyller på tenton! =)
Haj haj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: