MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Träning-check!

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag o det betyder Bröst o triseps. det är kanske nån som undrar varför jag har kört på på samma schema nu i 3 månader?
JO, jag tycker så länge man ökar i vikterna och man ser o känner resultat så behöver man inte byta.
Men jag tror jag ska byta endå snart för att jag vill funderar på ett överkropp/underkropps schema, allså träna samma muskelgrup 2 gånger i veckan. Eller nåt åt det hållet iallafall
Så här såg min tränings dag ut:
BänkPress 20kg 12rep ,50kg 8rep ,70kg 5rep ,80kg 3x10
Sned BänkPress 60kg 3x60 (strikt och långsamt)
HantelPress 28Kg 3x9rep
Bröstpress"vet inte vad övningen heter" 18kg 3x10rep
Stående Cable flys SS (SS=supersett) 7steget 10rep ,6steget 10rep ,5steget 12rep ,4steget 15rep
Smal BänkPress 50kg 3x10rep
Treiseps Pulldown 9steget 12rep ,12steget 3x12rep
Triseps Pullover 9steget 3x12rep
Klar läger in en blid oxå på formen
Strax över 88Kg
Här ett ben ben bild oxå
Lite skilnad på höger och vänster =) nu har jag inte tränat ben seriöst på ca 7-8månader. börjar bli ganska läs.
Det var allt för idag vi hörs i morrn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: