MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Tuttar O Triseps!

Kategori: Träning

tjaba!
I helgen som var var min syster julia här som ni vet om ni läst bloggen, det har blivit en hel del mat o dryck.
Kim och Madde kom på besök oxå i lördags så då blev det mycke dryck iallafall =) trevligt!
Söndag bjöd på gympauppvisning av Tindra-li otroligt att hon aldrig är nervös.
Både pappa och inger o TLs mormor kom för att kolla på gyma profset. hon vart jätte glad.
Idag måndag har Tindra-li varit sjuk hon har haft lite feber o hostat så en riktig slappar dag vi har bara leggat i soffan nästan, några fluggor har jag hunnit göra iallafall =)
Träna fick jag göra när Tl skulle gå o sova  och passet såg ut så här:
BänkPress (var mycket trött av att inte ha gjort nåt på hela dagen, så det började kasst)
20kg 10reps
50kg 5reps
70kg 5reps
85 kg 10/9/6/5/4reps (kändes tungt men vid2 settet började jag käna mig mera motiverad)
HantelPress
28Kg 3x12reps (ganska lätt)
BröstPress med Hantlar på lutande bänk (tänkte mycket på teknik och att få bra stretsch i brösten)
18kg 4x12reps (gick riktigt bra lite lätt men jag fick skön pump)
BröstPress i Cablemaskin DD
6Steget till 3steget 12reps (fick grym kontakt med tuttarna och fick änu mera pump )
Smallbänk (körde dom ganska snabbt)
60kg 3x10reps
Liggande French Press (en övninig som jag inte göra så ofta då jag brukar på ont av den därför låga vikter)
15kg+ stång 3x12reps (kändes gaska bra 2 settet)
PushDown
12steget 3x10reps
Stående French Press i cablemaskin DD
5steget till 3steget 10reps
Stående Pullovers i Cablemaskin DD uppåt
4steget till 7steget 10reps
Så då var passet klart och jag måste säga att jag är faktist nöjd om man tänker på hur tröt jag var idag.
I morrn blir det tyvär ingen träning på grund av jobb o möte JÄTTE kul med möte.
men på onsdag när jag slutar blir det ben och mage igen =)
hej hopp så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: