MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

WoW!

Kategori: Träning

Idag var jag hos sportsmedicin o där fick jag väl inte jätte bra besked.
Jag fick korteson i knät och om det inte blir bätre så blir det en operation till =(
Han tyckte det lät som på det jag sa och hanns teorier stämde ganska bra o då var det stor risk att det blir operation.
Som tur är den operationen inte lika "stor" som den första jag gjorde. men dock en operation =(
Jaja nu har jag kommit hem från dagens träning som blev rygg och biseps det gick sjukt bra för ryggen men mindre bra för biseps.
Så här såg passet ut:
Chins 3xmax/reps 19/11/8 =38st (presis 1min vila mellan setten) WoW måste va nytt PB här allså =)
Redan här kände jag att det här skulle bli ett bra pass
Breda Latsdrag 13steget 3x10rep ( kändes lätt)
Latsdrag med Vhandtag 12steget 3x12rep (tänkte extra mycket på att få stretch i toppenläget)
Cable Rod 14steget 4x12rep (kändes oxå jätte lätt)
Stående Skivstångs Rod 70Kg 3x8rep
Fram till hitt så hade jag ca 1 min vila mellan setten på alla övningar o allt kändes hur bra som hälst, men träffade massa folk så det blev massa prat o vilan mellan setten blev lite längre nu ;)
Ligande Krys drag(baksida axlar) 7steget 3x12rep
Stående Skivstångs Curl 45kg 12/10/6/3reps , 40kg 2x10rep lite långsamare och 40kg kändes mycke lättare en 45kg =)
Hammar Curls 20kg 3x7rep (bisepsen bara "dog" när jag började 2:a settet på skivstångs curlen)
Koncentrations Curl 20kg +stång 3x12rep
Stående Hantel Curl 12kg 2x12/sida (lätt vikt, körde väldigt långsamt 2-2½sekund upp o samma ner)
I morrn ska jag köra lite ben för första gången på väldigt länge det blir många reps o låg vikt men endå.
Det ska bli fett kul =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: