MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

CHILI!

Kategori: Chili

Hejsan! nu har jag kommit hem från jobbet och det e SÅ skönt!
jag gick ut i vårat växthus för att kika  då såg jag att chilisana har börja få den färg dom ska ha =)
KUL! Men det har varit så kalt så det har inte blivit nå mycke chili =(
Hade säkert tjänat på att ha plantorna inomhus, sommaren är ju inte slut en så jag hoppas på nån super stark ska komma upp.
Jag har en iallafall en Trinidad Scorpion Butch T. Taggen e grym =)
Sen har jag dom här
 
den som är röd nu ska bli svart det är svårt o se det på bilden (ser bara grönt ut)
Aji Lemon och Jamajcan Bell är oxå me på bild ;)
Här är en bild på Yellow 7pod extremt med blomer men ingen frukt =(
 
Ska gå o trycka lite kvarg så vi hörs sen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: