MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Hemma IGEN!

Kategori: Chili

Hejsan nu är vi hemma igen efter 1vecka i Turkiet och några dagar hos min kära syster Monica från sthlm.
Måste säga att vi har haft det hur bra som hälst, det var ca 35-39grader på dagarna och på kvällen var det lika varmt.
I havet var det 28 och i polen 31grader så till och med jag badade =)
Dett var inte lätt och träna dom försata dagarna där nere det var så varmt + att man knappt kunde äta nåt.
men jag fick iallafall in 4 pass i turkiet.
 
Jag var helt säker att jag hade tappat i vikt men det visade sig vara tvärt om vägde 90prik när jag kom hem.
Det kan bero på all öl/cola jag drack där.
Men nu blir det bätre mat och minde öl och tuffare träning.
Den tyngsta hanteln på gymeet i turkiet vägde 12,5kg.
Ska bli skönt o ta sina riktiga vikter som man brukar träna med, men det kommer nog bli tungt.
 
Eftersom jag har så svårt och gå upp i vikt ska jag nu göra ett mat chema på hur jag äter ungefär.
Jag har aldrig gjort nåt sånt så vi får se hur det går?
I helgen kör jag som vanligt men på måndag börjar jag skriva =)
Här är några bilder från Turkland!
 
Jag o TL Badar!
Sitter på balkongen inan lägg dax!
En lite utsikt från rummet =) man ser inte rästen av dom 3 poolerna men!
Begränsad havs utsikt stog det på våra papper =)
 
Det har hänt en hel del på chili fromten på 1½ vecka oxå här är några bilder.
 
Några Aji Lemon
Även min "Busk" Habanero har buskat till sig
Här en Jamaican Bel
 Några super starka har oxå kommit upp bara en med färg men =)
      
Titta en gul =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: