MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

"Hög" rep!

Kategori: Träning

Jag vet jag skulle ha kört 5x5 idag men jag kunde inte hålla mig började med att köra 8repare idag.
Det gick bra o jag fick bra kontakt och pump i rygg och biseps jag börjar lätt o se vars jag ligger så det blir nog och öka i några övningar nästa rygg pass.
så här såg passet ut:
 
MarkLyft
70kg 5reps
110kg 5reps
140kg 4,3,2reps
110kg 3x6reps
 
Chins
4x10reps
 
Latsdrag
17steget 4x8reps
 
Skivstångs Rod
70kg 3x8reps
 
Stående Hög Rod Med 1Arm i CC
6steget 3x8reps
 
Skivstångs Curl
45kg 8,8,8,6reps
 
Hammar Curl
20kg 3x8reps
 
Konsentrations Curl Med Hantel
14kg 3x6reps
 
Allt gick bara bra, kände av ryggen efter marklyften föra rygg passet så jag tog det lugnt där.
Nu hinner jag tyvär inte skriva nå mer ska till jobbä!
Hej svejs!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: