MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Jobbigt!

Kategori: Träning

Det är fan jobbigt med 8repare och kort vila.
Man känner hur musklera pumpas o drar åt sig blod.
Skönt är det men jag före drar endå 5x5 med lång vila melan setten, man slipper bli så "tröt" i musklerna.
Man känner sig mycket starkare efter 5x5pass
Idag var väl passet ganska bra.
Fick bra pump i brösten o i triseps, särskilt triseps =)
Måste säga oxå att jag var jävulst pigg på gymet idag drack en celsius (persika,Magno)
Jag har ju helt klart smakat godare men den var fett läskade o skulle nog passa bätre för mig när det är svin varmt ute.
Efter den så tog jag min PWO o sen cyklade jag till gymet.
Cyklingen gick bra och jag fick inte ont i knät när jag cyklade vilket är fett bra =)
Men gud vilken "pump" jag fick i benet är inte van riktigt.
 
Jaja så här såg dagens pass ut:
Bänkpress
60kg 8reps
80kg 8reps
95kg 8,8,8,7reps
Var ganska lätt dom 2 första setten
 
HantelPress
34kg 3x8reps
Fick bra sträkning i bröstet
 
Sne HantelPress
30kg 3x8reps
Tuttarna började få bra pump
 
Flyes
22kg 3x8reps
Körde väldigt sakta o strikt hela vägen ner tills jag kände sträking sen sakta upp! JOBBIGT!
Fick sjuk pump!
 
Dips
4x10kg
Dom har inget bälte i hörnefors så det blev bara med kroppsvikten.
 
Smal BänkPress
60kg 8,8,9reps
Fick bra pump i dipsen o triseps höl på att ta slut (nästan)
 
Push Down
13steget 3x10reps
Gick bra sakta ner o upp, fick bra kontakt. Kort vila!
 
Triseps Extension
9steget 3x10reps
Kort vila här oxå fick bra med pump.
 
Så nu är jag hemma o väntar in mitt barn som min pappa har rövat bort igår.
 
Dagens jag bild ;)
 
hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: