MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Sjukgymnasten!

Kategori: Allmänt

Idag var jag hos sjukgymnasten på NUS men jag måste säga att det var inte som jag hade hoppats på.
Jag hoppades på att få ta i lite med benen men jag fick bara "kontakt" med muskel övningar, det behövs men dom övningarna skulle jag kunna ha gjort dagen efter operation så 1månad åt skogen kan man säga =(
Hon kom med några bra tips , men sen var rästen bara sånt jag själv skulle kunna räkna ut. jag fick inget fortsätnings program utan skulle känna mig för i gymet, det skulle jag ju oxå kunnat ha gjort för länge sen!
jaja nu ska jag rehaba 3gånger/dag i ca 1 månad sen får jag känna mig för i gymet.
 
Nu vet ni det och nu kommer jag inte skriva här på ca 1 ½ vecka.
Vi far först ner till stockholm i morrn efter jobbet, sen till Turkiet på tisdag. men det kommer bli träning i Turkiet så jag ska inte slappa allt för mycket ;)
Ha en bra vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: