MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Super sett!

Kategori: Träning

Tja idag har jag varit på inskolning med Tindra-li på hennes  nya fritids/6års det kom fram att hon var väldigt pirrig imagen men jag tror hon får det bra där =)
jag han allså inte fara o träna på dagen som brukar så det blev ett kvälls pass.
Axlar/Vader och mage skulle tränas o det gick bra. Det var fett jobbigt jag körde SS axlar och vader nästan från början så jag svätades som en idiot.
 
Så här var passet iallafall:
 
MilitärPress
40kg 10reps
60kg 8reps
70kg 8,8,7,6reps
 
Sittande HantelPress
26kg 4x8reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan (lite böjd fram) SS men Stående VadPress
14kg 4x8reps
 
Stående VadPress SS med Hantel Lyft Åt Sidan
80kg 15reps
100kg 15reps
120kg 3x15reps
100kg 3x15reps
 
Sittande VadPress I BenPress SS men DragonFlag
130kg 3x15reps
 
DragonFlag SS med Sittande VadPress
4x10reps
 
Russian Twist
20kg 3x20reps
 
Det var det dä.
Måste göra lite reklam för en ny drika jag provade idag Celsius Cola mycket god o mycket energi fick man.
Jag köpte en av varje smak dom hade på budo & fitness så jag ska smaka o se vilken som är godast =)
Nu ska jag lägga mig i soffan o läsa min porr (fiske för alla)
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: