MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

YEJ!!

Kategori: Träning

Idag var fokuserad och hade ganska mycket energi i kroppen och det kändes på träningen.
Allt flöt på bra och jag kände mig stark.
 
Passet såg ut så här
 
BänkPress
70kg 5reps
90kg 5reps
110kg 5,5,4,5,3reps
 
HantelPress
42,5kg 5x5reps
 
Flyes
27,5kg 5x6reps
 
Dips
30kg 5x5Reps
 
Smal BänkPress
85kg 5x5Reps
 
PushDowns
40kg 5,5,5,5,6Reps
 
Jag tog tvär slut i bänken i början av sista settet men tog endå en 3:a där =)
Annars gick allt riktigt bra.
Det är bara den här veckan kvar sen blir det lite mera reps runt 8 reps tror jag att jag ska köra + att jag kanske får köra lite ben =)
Ett minus är att jag ska sluta med kreatin en månad =(
Jaja nu ska jag göra nå annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: