MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ARMAR =)

Kategori: Träning

Igår hade jag ju ett av dom besta ben pass jag har haft på sjukt länge, idag hade jag det besta arm pass jag har haft på länge =)
Jag var peppad hela dagen men vi hade massa grejer o göra under dagen så det blev ett kvälls pass igen ;)
Fokuserade på att få kontakt o köra några mera sett
sänkte vikterna ganska mycket och körde sakta upp o sakta ner tog som FAN!
Fick så jävla pump i armarna så det var svårt o röra sig =)
 
Så här såg det ut:
 
Smal Bänkpress
70kg 12reps
80kg 4x12reps
 
Skull Cruchers (Kort Vila)
35kg+stång 3x12reps
 
Pushdown Med Rep (Dropset)
8steget 12reps
7steget 12reps
6steget 12reps
5steget 12reps
 
Triseps Extantion Över Huvet Med Rep (Dropset)
10steget 12reps
9steget 12reps
8steget 12reps
7steget 12reps
 
Skivstångs Curl (Kort Vila)
30kg 12reps
40kg 4x12reps
 
Sittande Hantel Curl På Sne Bänk (Kort Vila)
14kg 7,9,11,9reps
 
Konsentrations Curl Mott Bänk Med Hantel (Kort Vila)
14kg 4x12reps
 
Allt var super strikt och försökte värkligen krama upp vikterna vilket gav resultat =)
 
nu är jag sjukt tröt/pigg så jag ska gå o göra nå annat hej sväjs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: