MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Benböj!

Kategori: Träning

Jag vet att 85kg i ben böj är ganska lite men jag är ganska nöjd att jag klarar och göra 4x12reps ganska lätt.
Mitt knä har gjort sjukt ont nu i ett par dagar, vet inte varför?
När jag värmde upp på cykeln i 10min så gjorde det riktigt ont.
Cykel som ska vara det skonsamaste mott knäna om man Atros. INTE bra!
Men efter bensparken som jag alltid kör först så började det kännas bätre och bätre.
Jag speedade på i dag och körde superset på alla övningar så jag kunde komma hem o hjälpa tessan med ungarna o maten osv.
 
Träningen gick iallafall bra och jag blev riktigt skakis i benen i slutet efter ha kört benpress på 180kg 3x12reps
+ Höger benet då såklart.
 
Här är ett kort på mina kykling ben som börjar ta form ;)
 
Ursekta "paketet" det var kalt på gymet idag ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: