MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Boxning och armar!!

Kategori: Allmänt

Ursäkta att jag inte skrev i Torsdags men jag hade inte orken för det=)
Det blev lite boxning med Johan 12 ronder sparing ..
SJUKT KUL!
Måste säga att det kändes ganska bra i knät av allt "fotarbete" haha man har ju 0 kondis ;)
jag tror jag satt några skysta slag på Johan o han satt några skysta pung slag på mig, haha nä skämt o sido så var det så jävla kul o båda svättades som grisar.
Deta ska vi göra om!
 
Igår tänkte jag köra lite armar men jag var lite seg + att vi for till pappa min och åt mat.
Vi hade det riktigt trevlig vi kom hem ca 21.30 och då var jag riktigt seg.
 
Idag var jag på gymet o körde armar, var lite seg och måde inte riktigt 100.
Så jag  maxade inte idag utan körde lugnt. 
Mycket lägre vikter  men mera set o lite kortare vila.
Fich bra pump en då men passet fick ok men inte mer än det!
 Så här såg det ut:
 
Smal Bänkpress
50kg 12reps
70kg 12reps
80kg 4x12reps
 
PuchDowns (Kort Vila)
65kg 4x12reps
 
Triseps Extantion Över Huvet Med Rep (Dropset)
12steget 12reps
11steget 12reps
10steget 12reps
9steget 12reps
 
Skivstångs Curl
20kg 15reps
30kg 12reps
40kg 4x12reps
 
Sittande Hantel Curl (Kort Vila)
16kg 11,10,9,9reps
 
Konsentrations Curl I CC (Dropset)
35kg 12reps
30kg 12reps
25kg 12reps
20kg 12reps
 
Det var ett pass som innehöll mindre antal övningar , ofta kör jag en till på både triseps och biseps.
Men som sagt så var jag lite slut i kroppen och tog det ganska lugnt i stället.
 
Nu ska jag bara njuta av att vara hemma o ta hand om lila Elsa.
 
Ett till =)
 
Tindra-Li är i STHLM hos sin farmor o sin faster o leker o bara ha det bra.
Idag skulle hon oxå få träffa sina kusiner , kul kul!!
Hej hej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: