MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rehab!

Kategori: Träning

Idag har det varit rehab på gymet.
Det gick bra!
Allt var som vanilgt hade lite ont i början men det släpte mer och mer =)
jag ökade vikterna lite mera idag och det gich faktist riktigt bra.
Gjorde även benböj 80kg 4x12reps och benpress 130kg 4x20reps.
Även det kändes bra.
Men man märker att höger benet är mindre och svagare fortfarande.
Jag kommer ju aldrig få tillbax "samma" styrka i benet på höger, kommer alltid och skilja som bäst 5-10% i styrkan =(
Det gör mig inte SÅ mycket det som jag inte kan förstå och käns jävligt drygt att det kommer bara bli sämre och sämre med tiden.
Och det kommer att göra ondare och ondare, jag har ont nu hur kommer det då va när jag är typ 40+
 
Det är väl bara att träna på så att det går lite långsamare för lederna o paja.
 
Jajaj ha en bra kväll alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: