MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ÅÅÅÅ Axlar!!

Kategori: Träning

Idag har vi varit hos Didrik som har fylt 1år och ätit tårta o druckit kaffe.
Mycket trevligt =)
Efter det var det bara o fara o gyma jag tog mina aminosyror o PWO och stack ditt.
Det var axlar,vader och mage som skulle få sig en omgång, jag var lite rädd för axeln skulle krångla lite efter teltningen!
PWO funkade bra jag kände mig pigg redan efter 15min och fick lite mera fokus, men det är för nytt det oxå för att utvärdera om det är bra skit!
 
Passet gick väl så där, se själv!
 
MilitärPress
40kg 5reps
50kg 5reps
70kg 5reps
80kg 5,4,3,2,2reps
 
Sittande Hantel Press
28kg 5x5reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan
14kg 10reps
16kg 5x8reps
 
Stående VadPress
70kg 15reps
90kg 15reps
115kg 5x15reps
 
Sittande VadPress
130kg 4x15reps
 
DragonFlag
3x12reps 
1x10reps
 
Crunches SS BenLyft
2xmax
 
tog riktigt bra i magen efter supersettt =)
Nu har jag tyvär inte tid o skriva nå mer ska till stan igen o ät nå midda!
Hej hopp!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: