MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Älska Kreatin!

Kategori: Träning

Idag är det Tisdag och vi har fåt hem Tindra-li som har varit borta hos sin mormor, dom har varit i lycksele djurpark.
Dom värkar bara hafft det bra.
Det har jag o tessan oxå haft vi har målat vedboden 1 varv men det ska ditt ett lagger till.
Jag han oxå fara och träna före hon kom hem det var rygg o biseps på chemat.
Kreatin måste ju en gåva från gud, vilken skilnad det blir i kroppen jag älskar kreatin =)
Känns som man blir mycket starkare och orkar mera... SUPER =)
dagens pass såg ut så här:
 
Chins
5reps
4x10reps
 
Latsdrag med böj längst ut på stången
14steget 4x10reps
 
Rod I Cable Maskin
15steget 3x10reps
 
Skivstångs Rod
75kg 3x8reps
 
Face Pulls
40kg 12reps
50kg 3x12reps
 
Skivstångs Curl
45kg 10,10,8,5reps
 
Hammar Curl
20kg 3x7reps
 
Konsetrations Curl Med Hantel
12kg 3x10reps
 
Träningen gick sjukt bra idag tycker jag, jag har ju lovat jossan på budo & fitness att jag ska testa aminosyror  så jag ser fram imott det, men det blir när jag kan köra ben igen.
På tal om det så känns det mycket bätre nu kan jag till och med gå i en trap utan att för så jävla ont.
Nu gör det bara lite ont men jag opererades ju bara för en vecka sen så. SJUKT SKÖNT!!!
Men jag hoppas att  amionsyrorna kan ta min träning till "nya" höjder, har aldrig testat det för så det ska bli kul.
 
Chins:
Gick ganska lätt fram till 4settet då började det bli tungt.
 
LatsDragen:
Lätta 10:or skulle nog kuna öka vikten nästa gång ;)
 
Rod I Cable Maskin:
Kände mig stark i ryggen idag och fick bra kontakt redan från början av passet.
 
Skivstångs Rod:
Var ganska tungt faktist, men jag bet ihop o körde på, tänkte 10:or men blev bara 8:or
 
Face Pulls:
Fick bra kontakt i dena övning, höll kvar ett litet tag längst in draget.
 
Skivstångs Curl:
Kändes riktigt bra, på 3settet började det bli riktigt tungt tog nästan en 9:a här =)
 
Hammar Curl:
Inte så hög vikt men det blev tungt, fick bra kontakt!
 
Konsentrations Curl Med Hantel
Gick riktigt bra behövde inte nån hjälp i sista settet ens =)
Men tungt var det i slutet!
 
nu är deta super bra blogg inlägg slut i morrn blir det nog kanske ett chili update =)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: