MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bra pass!

Kategori: Träning

Idag har jag o tessan och tindra-li varit o fixat pass, vi ska till turkland den 14Augusti ska bli fett skönt!
När vi kom hem så tog jag mitt BCAA o PWO sen for jag på gymet rygg och biseps var det på chemat.
det gick bra som vanligt när jag är på kreatin =) 
 
Chins
5reps
3x15reps
 
LatsDrag 
20steget 5x5reps (PB)
 
Cable Rod
20steget 5x5reps (PB)
 
Skivstångs Rod
85kg 5x5reps
 
Hantel Rod
40kg 4x6reps
 
Skivstångs Curl
55kg 5x5reps (PB)
 
Hammar Curl
24kg 4x6reps
 
Passet i dag gick bra och några nya PB undrar om det är BCAA som gör att jag orkar lite mera och att återhämtningen blir bätre? det är det nog =)
 
Chins:
Mycket lätt, det fanns inget man kunde hänga vikter på så det blev utan vikt.
Det var mycket lätta 15reps jag gjorde =)
 
LatsDrag:
PB. Det fanns inga mera vikter på maskinen, så nu blir det 5x6reps hädan efter.
Fukuserade på att göra dom så strikta o fina som möjligt.
 
Cable Rod:
PB. Samma här slut med vikterna.
 
Skivstångs Rod:
det var tungt men klarar nog 5kg till =)
 
Hantel Rod:
LÄTTA 6:or med 40kg nästa är 42,5tror jag och det är dom tyngsta.
Det blir nog dom nästa gång o kanske 7:or med dom .
 
Skivstångs Curl:
PB men nåt kilo till hade jag nog klarat.
 
Hammar Curl:
Gjorde dena mycket sakta o strikt tog som fan.
 
Nä nu hoppas jag att min gammla kompis mogge kommer på besök det var säkert 5år sen jag såg han sist.
Nu ska jag äta så haj haj!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: