MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Chili Update!

Kategori: Chili

Här kommer en lite chili update!
Jag provade äta en aji lemon här för ett tag sen men den smakade bara papprika änså länge. men det är många som är på väg nu =) här är några bilder =)
 
Deta är en Yellow 7pod tror jag =) har blandat ihopp dom =(
 
Aji Lemon 1 av buskarna =)
 
Här är Jamajcan Bell , ganska coola 
 
Chiluacle Negro inte så stark men cool den kommer att bli typ svart =)
En till!
Å en till =)
 
Naga Viper!
 
Till vänster har vi en Piri Piri "buske" och till Höger har vi en Habanero "buske"
 
En SUPER HOT antligen är det en Butsh T eller en Yellow 7pod vi får se när den får sin färg. Gul eller röd =)
 
Super hot! model?
 
Jamajcan Bell
 
Deta var bara några av mina plantor hoppas på en grym skörd i slutet av sommaren =)
Så nu är värmen välkommen så att det kanske kan bli några super hotta chilis oxå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: