MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Energi!!

Kategori: Allmänt

Idag är det första passet med BCAA i kroppen, måste säga att jag hade mycket energi i kroppen.
Vet dock inte om det är för aminosyrerna eller för att jag bara hade en ganska bra dag? det är lite för tidigt o säga en .
jag köpte den här:
Är det nån som har testat den? vad tyckte ni om den?
jag köpte även burken som står till vänster om den, den röda:
Den har jag inte hunit testa en efter som jag har kvar av min Jacked 3d men det är bara några pass kvar sen kan jag testa den nya =) så ett utlåtande får ni sen!
 
Idag som sagt var jag på gymet o körde axlar & vader och mage, jag hade energi genom hela passet vilket var fett skönt.
Så här såg det ut :
 
Militär Press
50kg 5reps
60kg 5reps
75kg 5,4,4,5,3reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan (lite böjd framot)
14kg 4x12reps
 
Cuffarna:
3x15 x2 inot o uttåt
 
Stående Vad Press
60kg 15reps
90kg 15reps
110kg 5x15reps
 
Sittande VadPress  (benpress maskin)
110kg 15reps
120kg 4x15reps
 
DragonFlag
4x12reps
 
Liggande BenLyft
3x30st
 
Crunches
3x? typ mellan 12-20st
 
Nu ska jag bara utvärdera om BCAA funkar , jag hoppas på det iallafall.
Jag käner "inte" av träningen som jag brukar och jag har mera energi efter passet  nu oxå. så det kanske hjälper lite =)
 
Militär Press:
75kg var tungt man märkte att man blev lite "ostabil" runt bålen, så förhoppnings vis så fick alla små muskler runt bålen oxå kämpa lite =)
 
Hantel Lyft Åt Sidan:
Jag lutade mig lite fram så det skulle ta lite mera på baksidan, tänkte att det är ju ett tag till rygg passet så jag kan köra lite lätt baksida axlar utan att "bräna" ut mig
 
Cuffarna:
Lite tyngre vikter idag så det blev ganska tungt!
 
Stående VadPress:
Gick bra , sakta upp o stana ca 1sekund sen ner =)
 
Sittande VadPress:
sittande i benpress maskinen så blir inte rörelsemönstret så långt fast man har en planka där. gick bra även här.
Fokuserade på att höger vad skulle få det lite jobbigare. (mycket mindre än den vänsta efter operationen)
 
DragonFlag:
Fick grym kontakt med magen redan efter 2-3reps men plagade mig igenom det!
 
BenLyften:
Var inte så jobbit!
 
Crunches:
Var riktigt slut i magen  men jag drog i väg 3 sett, jag glömde och räkna men det blev jobbigt iallafall.
 
Efter det här passet for vi på strande i sörmjöle, så fort vi kom ditt kom molnen när vi for kom solen fram igen >:(
Nu ska vi göra nå mat sen kanske vi ska tvätta bilen hos min kära far!
Ha en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: