MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ett Bra pass!

Kategori: Träning

Nu är jag presis hem kommer från gymet, har börja köra ett rulande chema så det blir 4pass iveckan bröst och triseps, rygg och biseps, axlar/vader och mage. rehaben kör jag hemma enså länge.
Idag var det bröst o triseps igen=) känns som jag hela tiden tränar det, kanske beror på att jag inte har kört bröst så mycket tidigare och jag har märkt stor förbätring i både teknik o styrka och då är det ju kul =)
 
BänkPress en ny favorit övning kanske? ja kanske =)
 
Bänkpress
70kg 5reps
90kg 5reps
100kg 5x5reps
 
Sned HantelPress
34kg 4x6reps
 
Flyes Med Hantlar
22kg 4x6reps
 
Dips
25kg 5,6,7,10reps
 
Smal BänkPress
70kg 5x5reps
 
Idag gick det riktigt bra kände mig stark och det ända som igentligen var tungt var bänkpressen, men det gick oxå bra.
 
Bänkpress:
kändes riktigt bra, skulle nog kunna kötta på enu mera.
 
Sned HantelPress:
Körde nog med för lätta vikter här, men jag fick bra sträk i brösten och tog det lugnt o försiktigt!
 
Flyes:
Det var ett tag sen jag körde flyes med hantlar så jag började lugnt o försiktigt, körde strikt som satan och sakta .
fich bra sträk i tuttarna här oxå =)
 
Dips
25kg tänkte först köra 5x5 men det blev för lätt så körde jag en trappa upp skulle nog kunna få en 12på ett till sett ;)
 
Smal BänkPress:
Väldigt lätt nu ville jag bara bli klar så vilan melan setten blev kort dom sista 3 setten =)
Nu ska vi snart äta nån god salad med lax o räkor och pecorino ost ska bli smaskens.
En bild kommer i kväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: