MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Fest!

Kategori: Träning

I helgen har det varit fest både fredag och lördag.
Det har varit mindre nytig dricka man har fåt isig, men va fan jag dricker ju typ aldrig endå så man kanske får una sig det? =)
 
Idag var/är jag fett slut i kroppen då jag inte sovit jätte bra på några dagar.
Men jag tog mig till gymet för att köra lite rygg o biseps före jobbet.
Måste säga att det inte gick jätte bra, men jag tog mig igenom passet =)
 
Passet såg ut så här:
 
Chins
5,5reps
30kg 5reps
25kg 5x5reps
 
Marklyft
70kg 5reps
100kg 5reps
130kg 5x5reps
 
LatsDrag
21steget 5x5reps
 
Skivstångs Rod
85kg 5x5kg
 
Skivstångs Curl
55kg 5x5reps
 
Jag han inte så mycket mera, jag for lite för sent in till stan så jag skippade 2 övningar jag ville köra =(
ALLT var tungt idag föruttom skivstångs roden som var ganska lätt.
Marklyft var kul o köra igen då det var ett bra tag sen , men det gick oxå bra tekniskt sett men det var ganska tungt med 130kg =( men det kändes bra i knät så det blir o fortsätta med mark =)
 
Ha en bra kväll!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: