MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Gädda!

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit i Nordmaling på Falgrens, jag hittade bara lite fiske krokar jag ska göra flugor med + 3 abbor drag.
Tjejerna hittade nullela som dom skulle baka med + nya muffins formar.
Dom gjorde banan-choklad nutella mufins sjukt gott.
Medans tjejerna bakade så for jag ut o fiskade lite gädda jag fich 3st på en time den stösta på 3kg prik sen en på 2,4kg och en på 1,5kg det var kul.
Nu sitter jag hemma o sriver här med en öl i handen, jag vet inte jätte bra hör hälsan men det är gott.
när jag får träna ben ska jag bli seriösare med träning o kost och sånt. =)
Jag har hittat ett 6pass/vecka chema jag ska testa sen man kör då alla muskelgrupper 2 dagar iveckan.
Ska nog börja med aminosyror samtidigt, jag hoppas på resultat =)
Nu ska jag ta en proteindrink och sen dricka upp resten av min öl. haha låter bra ;)
 
Bra skit!
PEASE!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: