MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Näst sista träningen på ett tag!

Kategori: Träning

Ja så är det, det är den näst sista träningen på ett tag jag ska operera mig nu på onsdag o det känns ganska bra.
Den enda träningen blir väl rehab kan jag tänka mig.
Idag har jag faritoch hämtat Tindra-li som har varit hos sin farfar sen i lördags morse. hon kunnde lika gärna ha kunnat stana där för hon har surat och varit på tvären ända sen jag hämtade henne. kul.... NOTTTTTTTTTTT!!!
Vi var iallafall på Tenton i dag o körde lite bröst och triseps.
Som jag har skrivit tidigare så känner jag STOR skillnad när jag äter kreatin.
Jag orkar inte lika mycket och känner att jag han ingen "ork" kvar men i dag gick det hyfsat.
Inte bra, Hyfsat!
 
Så här såg det ut iallafall:
BänkPress
40kg 10reps
60kg 10reps
80kg 5reps
90kg 10,8,5,4,4,4 = 35reps
 
HantelPress
32kg 3x7reps
 
Flyes i CC 
7Steget 3x12reps
 
Dips
98reps 9x10 1x8reps
Körde 1min villa mellan setten upp till 6settet sen 30sekunder med 10reps tills jag inte orkade göra 10reps nå mer
 
PushDowns
10steget 12reps
12steget 3x12reps
 
BänkPressen:
Gick väl inte som jag hade hoppats redan på 3 settet gick det riktigt tungt.
Tungt med bara 1min vila mellan setten.
 
Hantelpress:
Var lite slö efter bänken men det gick bra, gick ner i vikter o körde för att få lite pump. Som jag fick =)
 
Flyes i CC
Gick bra ddom 2 första setten och tog "tvärr" slut i 3:e Men fick grym pump.
 
Dips:
Gick sjukt bra. tänkte köra tills jag inte orkade köra 1 till men kom på att jag skulle få göra dips halva kvällen då ;) 10reps med 1min vila mellan setten tills jag inte orkade 1 till det blir nån annan dag =)
Triseps fick sjuk jävla pump och var typ så hårda så jag hade sjukt svårt o ta av mig tröjan efter passet
 
PushDowns
Gick bra kändes inte alls så tungt.
 
I morrn ska jag nog oxå träna. blir kanske nått spesial pass vi får se hur Tindra-li känner för att fara ditt igen =)
ha en bra dag alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: